Amanah Saham Bumiputera LOAN

Amanah Saham Bumiputera, LOAN, asb,

Tip pelaburan dari Jehan Miskin

  1. Pay yourself first, laburkan untuk diri sendiri dahulu sebelum berbelanja untuk perkara lain;
  2. Melabur untuk jangka panjang, baru nampak kesannya kuasa pelaburan;
  3. Ia bukan mengenai jumlah pendapatan yang kita terima, tetapi berapa banyak yang mampu kita laburkan dan
  4. Mengenai pelaburan dalam hartanah, jangan menunggu untuk membeli, tetapi beli dan tunggulah kerana nilainya akan meningkat.
"Bagi saya, unit amanah ASB ini sangat istimewa. Yang hebat mengenai keluarga Jehan Miskin adalah beliau menpunyai seorang kakak yang bekerja di WALL STREET. Menurut kakak saya, Faiznur Miskin yang bertugas di Wall Street, kita tidak akan menemui pelaburan seperti ASB, yang berharga tetap dan mampu memberi pulangan konsisen, dimana-mana tempat lain di dunia. Jika adapun, ia merupakan deposit tetap yang memberi pulangan yang rendah.

Pandangan kakak saya itu memberi kesedaran kepada saya untuk terus melabur dengan ASB.

Impian saya ialah bersara dengan selesa" - Jehan Miskin, pelakon, pengarah dan pemilik syarikat produksi, Mastermind Group Sdn Bhd